حادثه تصادف خودرو معلمان در مسیر بازگشت از مدرسه، در محور اردل به جونقان که باعث جان سپردن ۳ معلم چهارمحال و بختیاری شد به دلیل بی‌احتیاطی راننده در سبقت گرفتن بود و خط‌کشی و علائم این محور کاملا استاندارد است.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین معاون راهداری چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر به همشهری گفت: «این جاده از سه‌راه امیرآباد تا جونقان ادامه دارد. جاده یک راه اصلی است و تمام خط‌کشی‌ها و علائم کامل و طبق راه‌های اصلی انجام شده. متاسفانه حادثه تصادف به دلیل سبقت خودرو و انحراف به چپ اتفاق افتاد. علت حادثه از بی‌توجهی راننده‌ها بوده‌است.»
امین قوامی با اشاره به اینکه راه‌های چهارمحال وبختیاری در مسیر کریدور شمال به جنوب است و همواره مسافر زیادی دارد، افزود: «خط کشی و نصب علائم در جاده‌های استان همواره در دستور کار است. امسال ۱۵۷۰ کیلومتر خط‌کشی داشتیم و برای اداره‌های راهداری شهرستان‌ها تجهیزات و ۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری خریداری شده‌است.»
قوامی ادامه داد: «اخیرا ۳ نقطه حادثه‌خیز استان رفع شده، این ۳ نقطه در ۱۳ نقطه حادثه خیز مصوب ملی بود که رفع شد. اکیپ‌ راهداری هم ۵۲ نقطه حادثه خیز در استان را رفع کرده‌است. ۴۲ کیلومتر از راه‌های اصلی آسفالت و روشنایی جاده‌ها انجام و ۱۱ و نیم کیلومتر هم نیوجرسی نصب شده‌است.»
در حادثه روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) در محور اردل به جونقان، مرتضی بیگی دبیر کار و فناوری، سید امیرحسین منافیان دبیر پرورشی و علی امینیان دبیر علوم تجربی از دبیران آموزشگاه شهدا رستم‌آباد، شهید رجایی کاج و شهید بارانی دشتک در این حادثه جان باختند.

کد خبر 815711

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 0
    ۳معلم اونروز هم ۵نخبه در کوهدشت در جنگ هم همچین تلفاتی ببار نمی آید‌‌‌...